Sunday, September 19, 2010

Anda boleh memiliki alat ini untuk KEGUNAAN SENDIRI.
atau Anda boleh HADIAHKAN pada suami, ayah, guru atau anak tersayang atau
sahabat baik anda. atau sesiapa yang anda rasa nak anda hadiahkan.
Anda jadikan ia sebagai CENDERAHATI untuk kakitangan syarikat anda sempena menyambut ulang tahun syarikat anda atauhadiah saguhati iklas daripada anda.
Berapakah harga tertinggi pasaran? i-Charge buatan Jepun yang bekonsepkan MLM ada yang dijual dari RM580 hingga RM650

Buatan manakah alat ini? Ianya adalah buatan Malaysia

Bukankah ada produk titik minyak dijual dipasaran untuk jimatkan petrol? Betul, tetapi selepas habis kena beli dan beli lagi tetapi i-charge hanya beli sekali sahaja. Selain itu alat menyejukkan air-cond dan menerangkan lampu kereta dan banyak lagi kebaikkan nya.

Semua kenderaan boleh guna ke? Ya. Semua jenis kenderaan termasuk berinjin petrol, NGV gas atau diesel, kereta, van, bas dan lori

Adakah ini satu penipuan semata mata? Tidak. Anda tak perlu risau kerana ramai yang telah gunakan alat ini malah ada yang telah jadi ahli atau ejen mobile.Sekiranya ingin menjadi agen ntuk mengedar bersama-sama saya sila maklumkan ke e-mail saya syukranbiz@yahoo.com.Akan saya nyatakan syarat-syaratnya.Bagi yang benar-benar berminat sahaja.Insyaallah

Apakah kebaikkan alat ini? Ada 15 kebaikkan memiliki alat ini.
1.Penambahan Horse Power , Torque dan pick up
2 Air-cond atau hawa dingin anda akan lebih sejuk
3. Tindak balas Trottle lebih berkesan
4. Sound audio lebih berkualiti
5. Injin lebih senyap
6. Bateri tahan lebih lama
7. Lampu kereta lebih terang
8. Pancaran api ke plug lebih berkualiti dengan memberi pembakaran minyak lebih sempurna
9. Injin senang dihidupkan
10. Penukaran gear lebih sempurna terutama gear automatik
11. Tindakan CPU lebih lancar CPU dan peralatan lektrik tahan lebih lama
12. Penjimatan Petrol , Diesel dan NGV sehingga 28 %
13 Sesuai untuk semua kenderaan ( 12 volt )
14. Pengurangan asap ,monoxide (CO) dan hydrocarbon (HC)
15. Senang di pasang -- hanya cucuk alat  ke soket pemanas api rokok dan anda akan terasa penambahan kuasa kenderaan dan penjimatan minyak.

Selain menjimatkan minyak, alat ini juga mampu melindungi sistem elektronik kenderaan, menambahkan kekuatan kelajuan juga daya anjakkan(pick-up), meningkatkan kuasa enjin, mengurangkan tekanan dan beban terhadap enjin, menstabilkan arus elektrik, meningkatkan kesejukan penghawa dingin dan melembutkan penukaran gear kereta dalam tempoh singkat dengan hanya tiga saat selepas dipasang pada kenderaan.
Ia juga berfungsi menambahkan keterangan lampu, meningkatkan sistem audio dan memanjangkan hayat bateri dan plug. Produk ini sudah diuji selama enam bulan sebelum dipasarkan di Negara ini dan hasilnya sangat mengagumkan. 

Alat ini boleh dianggap alat serba canggih dan paling sempurna kerana ianya lengkap dengan fungsi tersendiri yang memenuhi kehendak pengguna dan produk ini dicipta khusus dengan kemampuannya yang luar biasa dalam menstabilkan arus elektrik kenderaan dan memantapkan pembakaran bahan apai, melancarkan pemanduan, mengurangkan tekanan terhadap enjin dan menambah kuasa pecutan bagi setiap kereta yang menggunakannya.
Ia juga sesuai digunakan untuk semua jenis kenderaan tanpa sebarang kesan sampingan terhadap kenderaan, is juga dibangunkan berdasarkan mikrocip terbaik dari Jepun yang telah dikaji dan sesuai digunakan untuk semua jenis kenderaan di dalam dan luar negara. Ia juga diperhebatkan dengan penggunaan komponen LED yang terbaik di dunia, arus elektrik yang mengalir melalui LED ini memberikan sokongan yang sangat baik supaya ianya dapat memaksimumkan fungsi dan kelebihan mikrocipnya kepada setiap kenderaan yang menggunakan alat  ini.Insyaallah.


No comments:

Post a Comment